İran devlet televizyonu, Sirik kentinin hedef alındığını duyurdu
İran devlet televizyonu, Sirik kentinin hedef alındığını duyurdu
İran devlet televizyonu, ülkenin güneyindeki Sirik kentinde bulunan iskelenin “düşman saldırısında hedef alındığını” duyurdu.
İran devlet televizyonunun askeri kaynaklara dayandırdığı haberine göre, Hürmüzgan Eyaleti’ne bağlı Sirik kentindeki Taheruyi İskelesi, düşman saldırısına uğradı.
Kaynak ayrıca, İran Silahlı Kuvvetleri’nin gün içerisinde Hürmüz Boğazı’ndan “izinsiz” geçmeye çalışan bazı gemilere uyarı atışları yaptığını ve bu atışların Sirik kentinden yapıldığını belirtti.
ABD Merkez Kuvvetler Komutanlığı (CENTCOM) tarafından yapılan açıklamada ise dün Hürmüz Boğazı’nda bir kargo gemisine yapılan saldırıya karşılık olarak İran kıyısındaki hedeflerin vurulduğu ifade edildi.
İran Devrim Muhafızları Ordusu: ABD ordusunun bölgedeki konuşlanma noktalarını vurduk
Kaynak: AA
